7 december 2013

Second Period | SiNTLUCAS


Inmiddels hebben we 2 periodes achter de rug op school, waarvan één periode beoordeeld is! Vandaag laat ik jullie mijn eindresultaten zien, ben je benieuwd? Neem dan vlug een kijkje!


De tweede periode ging over ontmoeten van de school, hierbij moest je een ontmoetingsruimte maken en daarbij horend een stylingstableau. Verder moest je nog een poster maken met een pakkend woord wat bij de school paste, ik koos voor het woord 'talent'. Het woord moest je in een spannende compositie zetten. Wanneer je de ontmoetingsruimte had geschetst, moest er natuurlijk ook een maquette gemaakt worden! Dit was compleet nieuw voor mij, dus ik ben uiteindelijk tevreden met het resultaat als je nagaat dat dit mijn eerste echte maquette is!

The second period of school was about 'meeting eachother'. I made a meetingroom and a stylingstableau and a poster for school. This is my first maquette I made, so I'm very happy with the result!






1 opmerking: