15 oktober 2013

Art | Noordbrabants Museum


Alweer een hele tijd geleden gingen we op excursie in Den Bosch met school. We bezochten hier onder andere het Noordbrabants museum. Dit keer laat ik je zien wat er allemaal te zien was in het museum. Ben je benieuwd? Neem dan een kijkje!

Een tijdje geleden had ik jullie al iets laten zien van het interieur en exterieur in het Noordbrabants museum, nu laat ik jullie de kunst in het museum zien. Natuurlijk kan ik jullie niet alles laten zien wat er hing, maar ik laat jullie een impressie zien. Er hingen bijvoorbeeld ontzettend mooie grote schilderijen, waar een speciaal laagje op zat waardoor er kleine scheurtjes in het schilderij kwamen.

A while ago we had an excursion to 'Den Bosch' with school. We went to the 'Noordbrabants museum' to make photos. I have already posted a post of the interior and exterior of the museum. Now I show you the art in the museum.


















Voor meer informatie kijk dan op http://www.hetnoordbrabantsmuseum.nl/

3 opmerkingen:

  1. Ziet er heel erg gaaf uit, toch maar eens bezoeken!
    Vooral dat bijzondere verflaagje spreekt me aan, altijd fijn om nieuwe technieken
    te zien en deze te verwerken in je eigen werk.

    http://jeslermuntendam.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ziet er heel erg tof uit!
    Mooie eerste foto ook!

    BeantwoordenVerwijderen